Kroatien

http://www.busslinus.se/resebeskrivningar/kroatien,-lyxresa,-all-inclusive,-10-dagar,-fr%C3%A5n-6.995--1091697
 
Det är en sak som jag inte pratat om i bloggen ännu, men tänkte att jag skulle göra det nu...
 
Jag och Jonas har bokat en utlandsresa till Kroatien i maj. Förra gången vi var utomlands så fick Jonas så ont av att flyga så därför har vi tänkt att åka buss denna gång. Vi kommer åka buss till och från Kroatien och mellanlanda i Tyskland för övernattning både på dit- och hemvägen.
Själva bussresan kommer ta ca 3 dygn sammanlagt och vi kommer vara i Kroatien i 7 dygn. Resan är alltså på 10 dagar. (mer om resan kan ni läsa i länken ovan)
 
Och jag ser sååååååååååå mycket fram emot det!! :)
1 Mormor:

skriven

Så trevligt.Jag läste hela programet. Innehåller mycke trevliga sevärdheter.

Kommentera här: