Vinter eller vår?

Nu har det gått ett tag sen jag skrev sist igen...
 
I helgen var vi hemma i Östergötland. På lördagen var jag hos mamma och pappa och på söndagen var vi och firade Jonna i Jönköping :) Alltid lika kul att träffa familjen när man inte sett dem på ett tag!
 
Igår var jag iväg på en intervju inför ett sommarjobb. Får se om jag får det, berättar mer om det då i så fall. Men det känns ändå skönt att det börjar hända någonting med sommarjobb, går och deppar och stressar ganska rejält över hur sommaren kommer bli faktiskt... Men, vi får hålla tummarna för detta jobbet!
 
I morgon ska jag iväg till sjukhuset här i Halmstad och göra en slags hälsoundersökning för att se om jag kan få börja ge blod. Jag har funderat över det länge och i morgon är det dags. Vore skönt om jag fick ge blod så att jag faktiskt kunde göra någon god gärning för de som behöver mitt blod bättre än jag :)
 
Skolan rullar på. Nästa vecka går vi in på ett nytt arbetstema. Vi ska då börja prata om geometri. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, har nog aldrig varit speciellt intresserad av det. Men förhoppningsvis ska det gå bra det med :)
 
I övrigt så känns det som att vädret inte kan bestämma sig för om det ska vara vinter eller vår. Ena stunden är det jättekallt och man måste ha både vantar och mössa och andra stunden vill man nästan gå med uppknäppt jacka. Vädret är ett konstigt fenomen nu för tiden...

Kommentera här: