Hej då sommar, hej hej hösten

Igår jobbade jag min sista dag på Laxbutiken för denna sommar. Och i morgon börjar jag skolan igen, mitt tredje år på högskolan. Detta innebär att sommaren är slut och att hösten är här. Det känns faktiskt ganska skönt, jag gillar hösten! 
 
För övrigt så går vi typ bara och väntar på att tiden ska gå... Om exakt en månad idag så flyttar vi, och det ska bli så himla skönt. Jag ser såå mycket fram emot det. 
 
Jag ska bli bättre på mitt bloggande nu i höst när mina vardagar sätter igång och blir normala igen. Nu under sommaren har mitt liv inte varit som det borde... Det känns som att jag inte riktigt hunnit med att njuta ordentligt av att det verkligen har varit ledighet och sommar. Men det ska det bli bättring på. Jag ska nu i stället försöka njuta av hösten i stället! :)
1 Mamma Annica:

skriven

Kramar <3

Kommentera här: