Sur!

Idag är jag sur!!!!!!
 
I påsk har jag fått en del jobbtider på laxbutiken och blev överlycklig över det. Jag kollade direkt mitt schema för skolan och alla tider klaffade, perfekt!
Tills i förrgår!
Kollade mitt skolschema igen och lärarna hade då fått för sig att sätta in en extralektion på en av dagarna då jag fått jobb. Jag hade inte så mycket val utan hörde av mig till laxbutiken och berättade läget och frågade om de kunde sätta in någon annan istället för mig den dagen.
Sen igår..........
Då får jag ett mail från skolan där det står "just det, vi har glömt att berätta att den extrainsatta lektionen blivit på fel dag. Den är den 17 april i stället". Inget ursäktande, inget förklarande.... Självklart hade jag en jobbdag den 17 april också. Så fick ännu en gång höra av mig till laxbutiken och berätta läget. Självklart hade de redan satt in en annan person för min första dag. Så nu har jag förlorat 20 timmars jobb för att mina pisslärare inte kan skriva ett schema korrekt! Plus att lektionen är endast två timmar. Så har förlorat 20 timmars jobb för två timmars lektion. Kan man bli mer irriterad?
 
Just nu känner jag att jag bara vill att tiden ska gå ett år framåt så att jag kan få ta examen och slippa denna skola!!!!!!!!
1 Mamma Annica:

skriven

Så jäkla illa :(

Du borde säga det här till läraren.

Skit tråkigt Vännen.

Skickar kramar <3

2 Mormor.:

skriven

Det var dåligt. Skolan går före allt annat.

Kommentera här: