Lyckans dag

Idag är det en lyckans dag. Jag har två goda nyheter att berätta.
 
Den första är att jag blev godkänd på kemitentan. Så f*cking skönt rent ut sagt. Ursäkta uttrycket, men det känns verkligen så. Och vet ni en ännu bättre sak? Jag fick inte bara godkänt, utan jag fick VÄL GODKÄNT. Är helt i chock och kan inte riktigt förstå det. Men det känns så skönt att kunna släppa det!
 
Den andra positiva saken är att jag idag fick ett glatt mail. Jag är välkommen tillbaka till laxbutiken i sommar som kallskänka. Känns otroligt skönt att inte behöva känna ångest över att inte ha något sommarjobb färdigt. Nu kan jag bara njuta av våren och veta att sommaren löser sig.
 
Nu ska jag och Jonas fira att jag är så jäkla duktig!
Ville bara delge er min positiva dag.
 
Ett tips: Håll utkik i bloggen i morgon kväll, då kommer en överraskning :)
1 veronica:

skriven

Härligt Amanda :) skönt att veta att du har jobb i sommar ;) o grattis till vg:t :) ha det gott kraamis

2 Mamma Annica:

skriven

Hoppas ni firade ordentlig att du är så jäkla duktig:)

Kramkram.

3 Mormor.:

skriven

Du är duktigare än du tror.Så himla kul.Vilken dag med två så bra besked.GRATTIS.

4 Agneta:

skriven

Bra Amanda jag vet att det är svårt med kemi men det är väldigt intressant att läsa. Kramar till dej som är så duktig.

Kommentera här: