Bröllopsmässa

Nu är denna helg snart slut, tiden går så fort!
I fredags var som sagt David och Kim här. Vi åt mat och spelade spel och hade det trevligt. Det blev dock inte så sent då Kim och jag var väldigt trötta efter VFU:n och David och Jonas hade varit uppe tidigt för att jobba. Det var sååå skönt i fredags att kunna gå och lägga sig utan att ställa klockan. Vilken känsla att vakna på lördagsmorgonen utvilad!
 
I lördags hade jag och Jonas full rulle här hemma. Jonas var iväg en sväng till jobbet där de hade utförsäljning på lite grejer. Han kom hem med en hel del... Jag hade tvättid och sysslade med det. Sedan på eftermiddagen åkte vi iväg till Jysk och köpte ett skrivbord och en konstorsstol till mig. Jag har länge tjatat om att jag vill ha ett "fröken-bord". Är så himla trött på att behöva ockupera köksbordet när jag behöver plugga. Sedan på kvällen var vi i stan och åt mat och var på bio. Vi såg "The maze runner". Överraskande bra faktiskt, påminde lite om hungerspelen. Jag tycker absolut att alla borde se den, tror den kommer bli känd.
 
Idag har jag velat fram och tillbaka över vad jag velat göra i flera veckor. Wapnö här i Halmstad har en bröllopsmässa idag och jag har länge varit nyfiken på att gå dit. Meningen var att jag och Jonas skulle gå dit tillsammans, men sen blev han tvungen att jobba. Lättdeppig som jag är så deppade jag då ihop totalt och tänkte att då struntar jag också i att gå. Men Emilie fick mig på andra tankar så vi har varit där en stund idag. Och det var en liten och mysig mässa. Mycket stånd, framförallt klänningar och fotografer, men även lite annat också. Det skönaste med att va på mässan var att jag kan bocka av mycket som redan är fixat. Det känns så skönt, jag känner mig inte stressad alls!
 
Något jag däremot känner mig stressad över är tentan som ska in på fredag. Så det är nu dags att börja skriva på den!!!!!
1 Mamma Annica:

skriven

Undrade just vad ni gör i helgen. Så tack för uppdatering <3
Då blev det 2 blivande Brudar som gick på mässan. Härligt.
Kramar.

2 Mormor.:

skriven

Lycka till på fredag.

Kommentera här: