Gott och blandat

VFU:n börjar lida mot sitt slut. Jag träffade barnen för första gången i torsdags. Så egentligen kan man ju säga att jag inte ens haft VFU i en vecka.. Men ändå är det bara två dagar kvar.
Jag har under denna VFU arbetat med rim och ramsor tillsammans med eleverna. Ett roligt arbetsområde faktiskt. Vi har hunnit med förvånansvärt mycket.
 
I helgen hade vi övernattare här hemma. Jonas bror Joakim och hans nya tjej var på besök. Vi tog det mest lugnt, gick lite på stan, var ute och åt på lördagkvällen och egentligen inte så mycket mer. En skön helg helt enkelt.
 
Även i helgen som kommer nu har vi lite planer. På fredag kommer David och Kim hit och äter mat och på lördag kväll pratade vi om att gå på bio. På söndag jobbar Jonas så då har jag inte bestämt än vad jag ska göra..
 
Hela nästa vecka kommer gå åt till plugg då vi har en tentainlämning på fredagen....
1 Mamma Annica:

skriven

Kram <3

Kommentera här: