Liseberg och tjejkväll

Förra helgen sågs jag, Jonas, Jonna och Eric för en dag på Liseberg. Egentligen skulle Macke och Johanna varit med också, men de fick förhinder, synd!
Vi fyra hade i alla fall en toppendag. Vädret var väldigt varierat, jättevarmt ena stunden och lite svalare andra stunden. Det som var mest synd med dagen var att det var fruktansvärt mycket folk. Så det blev långa köer och mycket väntande för mig och Jonna som inte åkte så mycket. Dock gjorde inte det någonting, vi hade en hel del att prata om :) Riktigt lyckad dag i alla fall!
 
I onsdags var jag ute med Emmy, Sanna och Emilie. Vår tanke var att vi skulle bowla på Olearys som är nyöppnat här i Halmstad men bowlingbanorna var uppbokade. Så istället blev det att vi åt och sedan spelade biljard. Maten var fantastiskt god, det blev både fördrink, varmrätt och efterrätt. Biljarden var också väldigt rolig, fast jag var inte speciellt duktig. Jag fick tydligen det nya smeknamnet Chippen eftersom bollen mer studsade iväg åt helt fel håll än vad den skulle.. Jag och Emmy var i lag och vi förlorade varje gång (spelade tre omgångar) men vi var lika glada för det. En riktigt lyckad kväll och framförallt, riktigt mysigt att ses alla utanför skolan.

Kommentera här: